بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

پسر گل مامان و بابا

ورودت به زندگیمون

1392/4/8 18:19
نویسنده : مامان
129 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم امروز ٨ تیرماه ١٣٩٢ بود که بدونه اینکه به بابایی بگم رفتم آزمایش بارداری دادم چون بی بی چک مثبت بود گفتم برم اگه بودی بعدا به بابایی میگم

صبح رفتم آزمایش دادم که گفتند ٢ساعت دیگه جواب آزمایش حاضره نمیدونی چه انتظار سختی بود طاقت نیاوردم زنگ زدم آزمایشگاه گفت مثبته از خوشحالی دیگه به بابایی و مادرجون (مامان مامان) زنگ زدم و گفتم .

ورودت به زندگیمون مبارک عزیزم

دیگه فرداش رفتیم دکتر سمیعی و آزمایش و سونوگرافی نوشت

١١تیر سونو رو انجام دادم که چون واضح خودتت را نشون نمیدادی هی به من گفتن آب بخور که دیگه واقعا داشت حالم به هم میخورد و آخرش خانم دکتر سونوگرافی گفت فقط یک ساک حاملگی پیداست و گفت سونو مجدد ٢هفته دیگر انجام شود و بعد از انجام سونو بود که به دلیل خوردن آب زیاد حالم بهم خورد خیلی بد بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)