بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

پسر گل مامان و بابا

خارش بدن مامان

1392/11/5 22:05
نویسنده : مامان
883 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم نمیدونی من پنج شنبه شب از خارش کل بدن چه عذابی کشیدم دیروز بابایی که دید حاله من بده منو برد بیمارستان و تو بیمارستان بعد از گرفتن آزمایش خون و ادرار و شنیدن صدای قلبه کوچیک شما دکتر نواره قلبتم گرفت و گفت خوبه ولی باید بری سونوگرافی کبد، کیسه صفرا و بارداری ببینیم مشکل چیه. ما هم رفتیم سونوگرافی اطهری وقت گرفتیم و چون شلوغ بود گفتند 2 ساعت دیگه بیایید، بابایی از بیرون ناهار گرفت و اومدیم خونه و استراحت کوتاهی کردیم و رفتیم برای سونوگرافی.

جواب سونوگرافی را گرفتیم و دوباره بردیم بیمارستان که گفتند مایع آمونیوتیک کمی کم شده باید بری خانه استراحت کنی و مایعات بخوری دوباره فردا بیا بیمارستان برای سونوگرافی مجدد ببینیم بهتر میشه یا نه که اگر بهتر نشد باید یه تست آمونیوتیک بدی تا ببینیم مشکل از کم کاری کلیه بچه است یا کیسه آب پاره شده و اگر مشکلی بود باید بستری بشی و نی نی رو زود دربیاریم. یه پماد هم دادند گفتند هروقت بدنت خارید بمال.

نمیدونی من و بابایی چه حاله بدی داشتیم از صبح ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر درگیر این چیزا بودیم و آخرش اینطوری گفتن کلی حالمون گرفته شد و ناراحت اومدیم خونه. بنده خدا بابات خیلی ناراحت بود و کلی به من رسید آبمیوه گرفت و مراقبم بود. فقط خدا خدا میکردیم فردا که دوباره سونوگرافی میرم مشکل حل بشه و شما سالم باشی.

امروز صبح با مادرجون رفتم بیمارستان و دوباره سونوگرافی خداروشکر مشکل حل شده بود و مایع آمونیوتیک اندازه بود وای نمیدونی هم من، هم مادرجون و هم بابایی چقدر خوشحال شده بودیم. همه خاله های مامان و خاله های شما زنگ میزدند و حالتو می پرسیدن.

عزیزم تو رو خدا تو هم اون تو مراقب خودت باش تا این مدت هم به سلامتی بگذره و بیایی بغلمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)